„იწის მარანი“ საოჯახო მეღვინეობაა, რომლის ისტორია მე-19 საუკუნის ბოლოს იწყება. 2019 წელს ღვინის ქარხანას დაემატა ევროპული ტექნოლოგიით აღჭურვილი ახალი საწარმოო ობიექტი და განახლდა ძველი მარნები და „ქვევრები“. კომპანიის მიერ შექმნილ ღვინის ბრენდს „ბიმბილი“ ეწოდა, რაც ქართულ კულტურაში ყურძნის ნაყოფის აღმნიშვნელი ტერმინია. ვლადიმერ გურგენიძის ხელმძღვანელობით, მისი 50 წლიანი გამოცდილებითა და ცნობილი მევენახე დავით თამარაშვილის დახმარებით, ღვინის ქარხანა ადგილობრივი რაჭის ვენახებიდან მიღებული ყურძნისგან ყოველწლიურად 40 ათას ბოთლს აწარმოებს. წარმოება მოიცავს სხვადასხვა სახის ღვინოსა და ჭაჭას, ჯამში ყოველწლიურად დაახლოებით 40 ათას ბოთლს. „იწის მარანი“ ფლობს ISO სერთიფიკატს.
2024 წელს ჩვენი ღვინის ბრენდი განახლებული ვიზუალური იდენტობით წარსდგება მომხმარებლის წინაშე.
რებრენდინგის ფარგლებში შევინარჩუნეთ არსებული ეტიკეტის სტილისტიკა, თუმცა ვეცადეთ, ბრენდის ახალი ვიზუალები უფრო უნიკალური და დასამახსოვრებელი ყოფილიყო.
ლოგოს ტიპოგრაფია ასახავს რაჭისა და ჩვენი ღვინის ხასიათს, სილაღესა და სიმსუბუქეს.
ბრენდის განახლებულ ვიზუალებში კიდევ უფრო გამოიკვეთა გურგენიძეების ოჯახის მრავალწლიანი ტრადიცია.